aramıza hoşgeldiniz.


6 Şubat 2012 Pazartesi

derin mevzu bunlar

bir erkek/kadın sevdiği erkekten/kadından,sevdiği halde,neden ayrılır?çok saçma değil mi.? bence öyle.tamam belki seni sevmediğini biliyorsundur.veya ne bileyim seni aldatmıştır.yalan söylemiştir.veya bunun gibi şeyler olmuş olabilir.ayrılırsın.ama ortada bişey yokken,üstelik kurduğun hayaller sadece onun üzerineyken,sabah o akşam o öğlen o,gününün her anı her dakikası oyken,neden bu seviyorum ama ayrı dünyaların insanlarıyız durumları?
benim düşüncem şu: bi insan seviyorsa,ama eğer gerçekten seviyorsa,aşıksa,çaba sarfeder.çaba sarfeder derken kendince değil.çünkü kendince çaba sarfettiğini düşünmesi aslında hiç bişeydir.zira insan kendine objektif olamaz.ben çok şey yaptım biraz da o yapsın deyip işin içinden sıyrılabilir.dedim ya objektif değildir çünkü kendine karşı.eğer seviyosan ona karşı gurur yapmamalısın mesela.aşıksın ya sen bir ömrünü onunla geçirmeyi düşünüyosun neyin gururu neyin atarı bu? tamam ben demiyorum gurursuz ol yüzsüz ol.ama kendi isteklerin için bencillik yapıp kendini ondan üstün görüp ben çok koştum sen bişey yapmadın seviyorum ayrılmalıyız diyemezsin.demeye hakkın yok.bu bencilliğine uygun hazırladığın bi kılıf sadece.bahane.üstelik bu bahaneye kendini de inandırman gerçekten içler acısı.

belki kimilerine saçma gelebilir bu düşüncem ama aşkta gurur olmaz diyenlerdenim(tabii ki bir yere kadar). bi insan seviyosa eğer beklemesi gerekirse beklemeli.eğer alltan alması gerekirse alttan almalı.eğer savaşması gerekirse savaşmalı.

böyle insanların da var olduğuna inanmıyorum aslında.çünkü o kadar basite indirgiyorlar ki bu gönül meselelerini hiç bir zaman birinin aşık olduğu kişi için birşey yapabileceğini düşünmüyorum. kolaya kaçmak insanlar için bi hayat felsefesi olmuş artık.biri için savaşmak zor geliyor. elinde kolay elde edebileceği şeye yöneliyor. maalesef..

bunu bildiğim için de birilerine güvenmekte oldukça zorluk çekiyorum.sürekli bi soru işareti.sürekli bi paranoya hali.doğru mu yapıyorum bilmiyorum.ama şimdiye kadar da bi zararını gördüğüm söylenemez.tabii şimdilik...

neyse,zaten bunlar da anca filmlerde olur.

2 yorum:

  1. yüreğine sağlık. filmleri yapanlarda gerçek insanlardır. izlerken sende dahi bi duygu patlaması oluyorsa, bunlar mümkün :)

    Yazan : meçhul

    YanıtlaSil