aramıza hoşgeldiniz.


5 Ocak 2013 Cumartesi

Armağan

Bugün biraz tembellik yaptım.Ama bana göre değil bunu farkettim.Benim sürekli bişeylerle ilgilenip,yoğun olmaya ihtiyacım var.
İşte bu yüzden bugün bir kaç iş başvurusu daha yaptım.Yaptığım başvurulara yenileri eklendi yani.Fakat geri dönüş alabilir miyim bilemiyorum tabii.Umarım iyi olur.Yapmak istediklerimi yapmaya,biraz kendime gelmeye,oldukça mutlu olmaya hatta olağanüstü mutlu olmaya ihtiyacım var.Her insan gibi.
Biraz yoğun bi tempoda yaşarsam belki bunu başarabilirim diye düşündüm.
Ayrıca bugün yine,böyle bir ailem olduğu için ne kadar şanslı bir insan olduğumu gördüm.
Onlar iyi ki varlar.
Melankolik olmak insana hiç birşey kazandırmıyor aslında.İyi veya kötü herşey -evet,aklınıza gelebilecek iyi ya da kötü ne varsa- geçiyor,öyle ya da böyle.
Melankoli dediğimiz kavram da bu yüzden ortaya çıkıyor zaten.İnsan acılarını unutmadığı için ya da unutmak istemediği için.Unutmuyor insan hep hatırlatıyor kendine,acı çekiyor.Aslında mazoşistliğin bi anlamı yok.
Mutluluk öyle mi?Çabucak unutuluyor,acı ve üzüntü hemen bastırıyor bu duyguyu.
İnsan biraz nankör bi varlık sanırım.Hatta biraz değil epey fazla.
Ben de üzüntü veren olaylardan çok beni mutlu eden olayları hatırlayarak,hatırlatarak kendime güzel bi düzen kurdum.
Buna şarkılar da dahil.Hüzünlü şarkılarda bile mutlu olmayı becerebiliyorum mesela artık.
Nasıl olur demeyin,oluyor.Gayet de güzel oluyor.
Deneyin.

Bu da benden size güzel bi şarkı olsun.
Bu şarkıyla ilgili gelecekte güzel planlarım var.

#myweddingsongis


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder