aramıza hoşgeldiniz.


30 Ağustos 2013 Cuma

Düğün senesi:2013

Yeniden merhaba

bu yıl babaannemin tabiriyle "evde kalmışlara iyi geldi."
evet tam da böyle dedi.zira 25 yaşını aşmış her insan evladı evde kalmış sınıfına giriyormuş.
aranızda varsa 25'ini aşmış üzgünüz,evde kaldınız.

bu yıl gerçekten pek koşturmacalı oldu.düğünler dernekler aldı başını gitti.kardeş,kuzen,arkadaş derken bi baktım bi ben kalmışım.ama 25 yaşını aşmadığım için sıkıntı yok,rahatım.

bu düğünler sayesinde büyüdüğümü farkına vardım.sadece bu da değil,zaman da hızlı geçiyormuş.ilişkilerinin her anına şahit olduğum arkadaşlarımın,tanıdıklarımın hayal ettikleri mutluluğa erişmeleri beni daha çok mutlu ediyor belki de onlardan..

kına gecelerinde,düğünlerde çıkış müziği olur ya böyle yüksek sesli,aşk şarkıları..merdivenlerden inerken ya da sahneye giden o halıda yürürken yanlardan ateşler yükselir..alkış kıyamet ortalık mutluluktan gülümseyen insanlarla dolar.işte ben o anda bi duygusal,bi hoş oluyorum.belki sevdiğim insanlar oldukları için,belki mutluluklarına yakından şahit olduğum içindir.bilemem.ama çok güzel bi duygu

büyüdük biz.ben ve çevrem..yaşlandık,olgunlaştık,değiştik.
iyi de oldu.halihazırda çevremde olan insanlara bakıyorum da ne güzel seçimler yapmışım.yanımda olan insanların hepsi benden bi parça taşıyorlar aslında ama onlar farkında değiller.hepsini birleştirsek bir ben olabiliriz belki,öyle diyim.

daha mutluluğuna şahit olmam gereken çok insan var.onlar da erişsinler o mutluluğa gönülden bi oh çekicem kesinlikle.

onlar ersin muradına biz çıkalım kerevetine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder