aramıza hoşgeldiniz.


19 Şubat 2012 Pazar

Bakkala gittim gelicem

şehir dışında okuduğumdan mütevellit her gidiş zamanım geldiğinde içimi bi hüzün kaplar.ağlamak değil ama sadece hüzün.çevresindekilere ters davranmak,olmayacak şeylere alınmak da cabası.neyin tribiyse bu.sanki ben yapmadım tercihlerimi.neyse olmuş bi kere kalmış şurda yarım dönem,mezunum. sonra ne halt yiceğim belli değil ama orasını karıştırmayalım.

pazartesi günü yolculuğum var.gidiyorum işte diye neyse böyle bi isyanlardayım.babam geldi dedi kızım hayırdır neyin var kaç gündür canın sıkkın gibi.dedim baba gidiyorum daha ne olsun.gözleri doldu kıyamam.bu da böyle babamla bi diyaloğumuz işte.bizim babamla diyoloğumuz hep iyidir.çoğu insandan iyi belki.neyse.

anneme gelecek olursak onun gözyaşları zaten hep orda duruyo.bişey olsa da ağlasam modunda.kıyamam.gidicem diye gidip gelip kokumu içine çekiyo.kokumu depoluyo zihnine ki ben yokken onunla yetiniyor sanıyorum ki.çok seviyorum onları ama ben.sonra da ablamlar var.onlar olmasaydı ne yapardım diyorum bazen.ama iyi ki varlar.hep olsunlar.

bi evin en küçüğü olmak şımartılmak anlamına gelmiyor her zaman.ama sizden büyük olanlara nazaran daha şanslı olduğunuz kesin.yalnız markete giden kişi hep aynıdır değişmez.o da en küçük olan işte.neyse ki öyle bi derdim yok.hep babam yapar alışverişleri.

ne diyordum ben.heh dışarda okumaktan bahsediyordum.dışarda okumak çok zor gerçekten.her açıdan.ne kadar maddi durumunuz iyi olsa da insanın psikolojisini etkiliyor en başta.kimilerine dışarda okumak bi kaçış bi kurtuluştur ama hiç bi zaman öyle bi düşüncem olmadı.aksine ben psikolojik olarak daha da yıprandım.bu yüzdendir ki kendi çocuğumu dışarda okutmıcam ben.valla yazık günah.yediği yemek değil kaldığı yurt değil.bi acayip durumlar böyle.hoş değil işte.inşallah o da istemez dışarda okucam ben yaa diye tutturmaz.döverim olmadı.yok tabii ki yapmam.neyse saçmalıyorum.

kaldığım yurtta da internet sorunu var .giremicem pek sanıyorum ki.yazı da yazamıcam uzunca bi süre.çok hüzünlüyüm bu konuda.zaten ne sorunları yok ki.yemekleri sorun.odaları sorun.allahsızlar!

o zaman kendime dikkat edeyim bir dahaki yazıya kadar.güzel malzemeler bulayım ilginç şeyler yaşayım geleyim anlatayım,evet.oley.


2 yorum: