aramıza hoşgeldiniz.


8 Şubat 2012 Çarşamba

Random.

çok uzaklaşıyorum bazen kendimden.yabancılaşıyorum kendime.aynaya bakıp bu ben miyim? diyorum.hatta çoğu zaman aynaya bile bakmıyorum bunu demek için.çünkü oraya baksam kendimi görüp tiksinmekten bile korktuğum oluyor.kaçıyorum.uzaklaşıyorum.tekrar yaklaşınca tekrar kaçıyorum.sonra tekrar.sonra tekrar.tekrar ve tekrar.bazen yoruluyorum.dur artık diyorum kendime.yeter kaçma.nereye kadar gideceksin? yolun sonu yok.yolun sonu yok.anla yok.diyorum. kaçmana gerek yok.oturup bi kendini dinlesen belki daha kolay olur diyorum.kimseye anlatmak zorunda değilsin ama kendine anlat kendine bağır kendine kız diyorum.onu bile yapamıyorum.kızsam ne değişecek.değiştirebilecek miyim geçmişi?herşey düzelecek mi?
plan yapmaktan,yaptığım planlara uyamamaktan,kararsızlıklarımdan yoruldum.belirli birşeye yoğunlaşamıyorum.kafam sürekli dağılıyor.artık hayatımda netlik kazanmasını istediğim şeyler var.ve bazen bu yüzden bile kendimden sıkılıyorum.boşver diyorum önce herşey net olmasa ne olur.sonra da diyorum ki net olsun herşey kafam rahat olsun.ama olmuyor.bunu yapan nasıl beceriyor bilmiyorum.belki de bilmek istemiyorum.kimseden yardım da almıyorum.ve almak da istemiyorum.kendi kendime sorun yaratıp bu sorunları kendimden de çözebiliyorum çünkü.eğer çözmüyorsam da muhtemelen çözmek istemiyorumdur.
ve sıkılmalarım böyle devam edecek gibi görünüyor.çünkü artık yoruldum.bişeyler için çaba sarfetmeden kendiliğinden olsun istiyorum herşey.ama olmuyor.kimileri çaba sarfetmeden elde etmeyi haketmediği şeylere bile sahip olurken benim hakettiğim şeylerin bende olmaması bana artık koyuyor.şans mı?kader mi?her ne halt denirse buna o bende yok işte.olmayacak da.biliyorum.boşuna bekliyorum herşey düzelecek ben de bi gün düşünmeden bişeyler yapıcam diye.işte bu yüzden bile yoruluyorum,sıkılıyorum,bunalıyorum.kafama takmamaya gayret gösteriyorum.ama bazen de takayım diyorum oyalancak bişeylerim olsun.
yine de çoğu şeye kader deyip geçiyorum işte.
kader..şans..

(yazıda oldukça saçmaladığımdan mütevellit ne kadar karışık bir ruh haline sahip olduğumu varın siz tahmin edin.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder