aramıza hoşgeldiniz.


4 Şubat 2012 Cumartesi

Üç Nokta

bazen çok özlüyorum
öyle özlüyorum ki "özlüyorum" kelimesi bile yetmiyor anlatmaya..gülüşünü,bakışını,yürüyüşünü..
oysa ki karşına geçip "seni çok özledim" diyebilirim.sana uzun uzun cümleler kurabilirim.bildiklerini tekrar hatırlatabilirim.
ama yapmam,yapamam.yapamıyorum da.koyduğun engeller o kadar bağlı ki birbirine aşamıyorum. yoluma bu kadar art arda dizilmesi beni yoruyor.sana ulaşamıyorum..
işin kötüsü sen de hiç yardımcı olmuyorsun bana.halimi anlamıyorsun.bir kere oturup düşünmüyorsun.ne halde olduğumu da bilmiyorsun.
ya da biliyor musun?en azından tahmin edebilirsin.ya da etmelisin.
ama ben bazen çok özlüyorum
kimse olmasın tek sen ol istiyorum
herkes gitsin bir tek sen kal istiyorum.
beraber gezelim,dolaşalım,eğlenelim istiyorum.
yine gözlerimin içine bakabilmeni istiyorum.
Kordon'dan Alsancak'a serin havada sarmaş dolaş yürüyelim istiyorum.
çok mu şey istiyorum ?
bazen çok özlüyorum.
gerçekten,bazen çok özlüyorum.
uyurken iyi geceler uyandığında günaydın demek istiyorum.
canım sıkıldığında sana sarmak istiyorum.
ve bir derdim olduğunda sana anlatmak,sarılmak,omzunda ağlamak istiyorum.
ve ben hep seni özlüyorum..
ve ben sadece seni özlüyorum.
özlüyorum..
sadece özlüyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder